Lidl suportă majorarea TVA la propriile produse până la finalul lunii septembrie | Economica.net

Economica.net prezintă decizia luată de Lidl în contextul creșterii taxelor.
Retailerul german Lidl, liderul pieței comerțului alimentar după cifra de afaceri din 2024, va prelungi și în septembrie campania prin care a absorbit creșterea TVA la unele produse alimentare și nealimentare de bază.
Lidl, cu peste 370 de magazine la nivel național, a decis să nu majoreze prețurile din cauza creșterii TVA nici în septembrie, campania similară din luna augist fiind „bine primită de clienți”, au declarat pentru Economica.net oficialii companiei.
Ca și în august, măsura va fi temporară și se aplică doar produselor alimentare și nealimentare de bază precum carnea, lactatele, fructele şi legumele, uleiul, ouăle, produsele pentru igienă casnică.
Prelungire
„Am prelungit perioada de desfăşurare pentru campanie, şi o vom avea şi în luna septembrie. Campania a fost bine primită de clienții noştri și avem o selecție extinsă de produse de bază”, ne-a transmis compania.
Amintim că Lidl a anunțat la final de iulie că, începând cu 1 august, timp de o lună, acoperă temporar creșterea cotei de TVA la o selecție de produse de bază, ca parte a strategiei retailerului „de a oferi produse de cea mai bună calitate la cel mai bun preț”. Astfel, în luna august, magazinele Lidl au avut la unele produse alimentare și nealimentare de bază aceleași prețuri ca în momentul anterior creșterii TVA.
Mai multe amănunte în articolul publicat de Economica.net.
Recomandări articole Business News by termene.ro
Taxarea inversă a TVA la legume și fructe ar putea reduce evaziunea. Cum se aplică, studiu de caz
După exodul migranților asiatici, constructorii rămân și fără muncitorii români calificați
Afacerile Starbucks România se fac la viteza unei caffe latte vândută în mai puțin de două secunde




