Planurile de expansiune ale Supeco, unul dintre brandurile Carrefour | Economica.net

July 23, 2025
Economica.net prezintă planurile de expansiune ale Supeco, unul dintre brandurile Carrefour.

Grupul francez Carrefour urmează să deschidă două noi magazine Supeco, brand hibrid discounter - cash&carry pe care l-a lansat în 2014, după doi ani în care bifat nicio inaugurare. Ce spune despre planurile lanțului Arnaud Dussaix, Director Business Unit Supeco, într-un interviu pentru Economica.net.

Francezii de la Carrefour anunță un „plan mai amplu de a se extinde în orașe mari din România” după doi ani în care nu au mai inaugurat nicio unitate dar au închis, în schimb, unele magazine. Au în plus față de trecut un prim an profitabil, 2024 și, din octombrie anul trecut, un nou manager, pe francezul Arnaud Dussaix, care a revenit în Carrefour după o lipsă de zece ani cât timp a fost unul dintre strategii supermarketului online Freshful.

Astfel, pentru 2025, sunt planificate două magazine noi, la Roman și Ploiești iar conceptul a fost reajustat pentru a se ține pasul cu dorințele consumatorilor persoane fizice, revânzători sau HoReCa.

Adaptarea

Adaptarea conceptului clasic Supeco presupune inclusiv o sortimentație cu aproximativ 35% mai restrânsă, dar optimizată, cu focus pe produse de rulaj și pe branduri internaționale și locale puternice.

„Am adoptat conceptul clasic, pe care l-am adaptat la nevoile actuale ale consumatorilor. Diferența principală constă într-un sortiment de produse optimizat, de aproximativ 4.500 de produse atent selectate, de la alimente de bază și cosmetice, până la articole de curățenie, cu prețuri accesibile. Ne concentrăm pe produse de rulaj și pe branduri internaționale și locale puternice.

Mai multe amănunte în articolul publicat de Economica.net.

Recomandări articole Business News by termene.ro

Big Read. Retailul modern din România între 2008-2024 : cifre, giganți și declin local

Termene.ro lansează analiza financiară instant pe WhatsApp. AMIRA este un asistent AI pentru analiza firmelor

Top 50 companii românești din Iași. Cum s-a schimbat vârful clasamentului din 2008 până în 2024

Prețul unei locuințe sau al unei proprietăți imobiliare va crește cu minimum 10.000 de euro după majorarea TVA-ului

Start-Up Nation 2025. Din 1 august încep cursurile de antreprenoriat. Din septembrie se pot depune cererile de finanțare pentru granturi

Antreprenorii vor fi taxați efectiv cu 27,2% din profitul afacerilor. Cum se împarte profitul firmelor între acționari și stat

România va trece la un sistem fiscal cu două cote de TVA: una de 11% și alta de 21%. Cum se va aplica cota de generală de 21%

Reacția antreprenorilor la anunțul premierului Ilie Bolojan privind creșterea TVA-ului de la 9% la 11% pentru alimente

Noua conducere a ANAF trebuie să reformeze Fiscul pentru ca taxele să nu crească și în octombrie. Cele 12 „păcate” ale ANAF

Antreprenorii din IT se tem că majorarea taxelor se va repeta. „Toată lumea trebuie să fie atentă la rezervele de cash”

Taxa pregătită de guvern care va crește dobânzile cu minimum de 10%. Peste 180.000 de firme au credite

Afacerile din construcții și tranzacțiile imobiliare, printre cele mai afectate de măsurile fiscal-bugetare pregătite de guvernul condus de Ilie Bolojan

Distribuie acest articol