Planurile de expansiune ale Supeco, unul dintre brandurile Carrefour | Economica.net

Economica.net prezintă planurile de expansiune ale Supeco, unul dintre brandurile Carrefour.
Grupul francez Carrefour urmează să deschidă două noi magazine Supeco, brand hibrid discounter - cash&carry pe care l-a lansat în 2014, după doi ani în care bifat nicio inaugurare. Ce spune despre planurile lanțului Arnaud Dussaix, Director Business Unit Supeco, într-un interviu pentru Economica.net.
Francezii de la Carrefour anunță un „plan mai amplu de a se extinde în orașe mari din România” după doi ani în care nu au mai inaugurat nicio unitate dar au închis, în schimb, unele magazine. Au în plus față de trecut un prim an profitabil, 2024 și, din octombrie anul trecut, un nou manager, pe francezul Arnaud Dussaix, care a revenit în Carrefour după o lipsă de zece ani cât timp a fost unul dintre strategii supermarketului online Freshful.
Astfel, pentru 2025, sunt planificate două magazine noi, la Roman și Ploiești iar conceptul a fost reajustat pentru a se ține pasul cu dorințele consumatorilor persoane fizice, revânzători sau HoReCa.
Adaptarea
Adaptarea conceptului clasic Supeco presupune inclusiv o sortimentație cu aproximativ 35% mai restrânsă, dar optimizată, cu focus pe produse de rulaj și pe branduri internaționale și locale puternice.
„Am adoptat conceptul clasic, pe care l-am adaptat la nevoile actuale ale consumatorilor. Diferența principală constă într-un sortiment de produse optimizat, de aproximativ 4.500 de produse atent selectate, de la alimente de bază și cosmetice, până la articole de curățenie, cu prețuri accesibile. Ne concentrăm pe produse de rulaj și pe branduri internaționale și locale puternice.
Mai multe amănunte în articolul publicat de Economica.net.
Recomandări articole Business News by termene.ro
Big Read. Retailul modern din România între 2008-2024 : cifre, giganți și declin local
Top 50 companii românești din Iași. Cum s-a schimbat vârful clasamentului din 2008 până în 2024




