Wizz Air anunță că planifică extinderea rețelei din România, inclusiv spre piețe extra-europene cu cerere mare | Profit.ro

Profit.ro prezintă un interviu cu CEO-ul Wizz Air care anunță că planifică extinderea rețelei din România, inclusiv spre piețe extra-europene cu cerere mare.
Compania aeriană maghiară low-cost Wizz Air planifică extinderea rețelei din România, incluzând și mai multe destinații de agrement, modelul de lucru fiind suficient de agil pentru a pătrunde pe piețe extra-europene cu cerere mare, prin servicii eficiente de tip punct-la-punct, transmite CEO-ul Wizz Air, József Váradi, într-o discuție cu Profit.ro.
Comportamentul pasagerilor care aleg companiile low-cost s-a schimbat semnificativ în ultimii ani, iar în cazul companiei aeriene maghiare Wizz Air, profilul clientului s-a conturat clar: este tânăr, digitalizat și caută o experiență de călătorie flexibilă. România nu face excepție, spune CEO-ul, care vorbește despre o generație nouă de călători ce modelează industria aeriană.
„Baza noastră de consumatori este foarte tânără. Și la Wizz Air, echipa este foarte tânără – vârsta medie a angajaților este în jur de 30 de ani, iar aceasta este și vârsta medie a clienților noștri. Asta înseamnă că, comportamentul lor este influențat semnificativ de tendințele tehnologice – rețele sociale, inteligență artificială, city break-uri în familie etc. Vedem acest tip de comportament și în România. Drept urmare, ne adaptăm – am introdus multe rute în România pentru a răspunde acestor nevoi”, spune József Váradi, CEO-ul Wizz Air.
Schimbarea profilului pasagerului
Schimbarea profilului pasagerului se reflectă și în modul în care compania construiește oferta: flexibilă, fragmentată și adaptată așteptărilor. „Am fost mereu susținători ai ideii de a fragmenta prețurile: avem tarife de bază foarte mici, iar pentru orice altceva – servicii suplimentare, prioritate etc. – se plătește separat. Consider că este un sistem democratic, pentru că plătești doar pentru ceea ce consumi și pentru ce îți dorești”, explică Váradi.
Mai multe amănunte în articolul publicat de Profit.ro.
Recomandări articole Business News by termene.ro
Big Read. Retailul modern din România între 2008-2024 : cifre, giganți și declin local
Top 50 companii românești din Iași. Cum s-a schimbat vârful clasamentului din 2008 până în 2024




