Economica.net | Capcanele în care cad antreprenorii români cu afaceri în comerțul online

February 25, 2025
Economica.net a realizat un interviu cu Prakash Gurumoorthy, General Manager EMEA & APAC în cadrul VTEX, despre comerțul online din România.

Comerțul online din România întră în faza de maturizare, însă cu toate acestea tendința multor români atunci când construiesc un magazin pe internet este să își dorească ca totul să fie perfect de la început și nu lasă loc pentru a experimenta, este de părere Prakash Gurumoorthy, General Manager EMEA & APAC în cadrul VTEX. Compania este una dintre cele mai mari platforme enterprise de comerț digital.

Capcanele din comerțul online

Acesta a vorbit într-un interviu pentru Economica.net despre capcanele în care cad retailerii online, dar și despre lipsa unei culturii antreprenoriale în țara noastră și cum afectează experiența de cumpărături.

Platforma enterprise VTEX, înființată în 2000 de Geraldo Thomaz și Mariano Gomide de Faria în Brazilia, furnizează soluții de comerț digital și marketplace pentru companii. În România, printre clienții săi se numără companii precum Auchan, F64, Macromax, proprietarul Edenia.

Mai multe amănunte în articolul de pe Economica.net.

Recomandări articole Business News by termene.ro

Start UP Nation 2025: Au fost publicate DETALIILE programului 2024/2025

Care sunt mai profitabile. Comparație între titlurile de stat Fidelis și Tezaur și investițiile pe piața imobiliară

Firmele au pierdut 5% din cifra de afaceri după eliminarea facilităților fiscale. Constructorul Cristian Erbașu a pus cifrele pe masă

ANAF a publicat Formularul 101 pentru impozitul pe profit. Declarația trebuie depusă de firme până la 25 martie

România, o piață de consum, ajuns la maxime istorice, în 2024. Retailerii străinii atrași de apetitul românilor pentru cumpărături

Finanțările sub 100.000 de lei primite de ONG-uri și alte entități fără scop patrimonial vor fi raportate simplificat la Fisc

România produce bijuterii în valoare de aproape 11 milioane de euro pe an. Românii, însă, cumpără anual bijuterii de peste jumătate de miliard de euro

Distribuie acest articol