Economica.net | Capcanele în care cad antreprenorii români cu afaceri în comerțul online

Economica.net a realizat un interviu cu Prakash Gurumoorthy, General Manager EMEA & APAC în cadrul VTEX, despre comerțul online din România.
Comerțul online din România întră în faza de maturizare, însă cu toate acestea tendința multor români atunci când construiesc un magazin pe internet este să își dorească ca totul să fie perfect de la început și nu lasă loc pentru a experimenta, este de părere Prakash Gurumoorthy, General Manager EMEA & APAC în cadrul VTEX. Compania este una dintre cele mai mari platforme enterprise de comerț digital.
Capcanele din comerțul online
Acesta a vorbit într-un interviu pentru Economica.net despre capcanele în care cad retailerii online, dar și despre lipsa unei culturii antreprenoriale în țara noastră și cum afectează experiența de cumpărături.
Platforma enterprise VTEX, înființată în 2000 de Geraldo Thomaz și Mariano Gomide de Faria în Brazilia, furnizează soluții de comerț digital și marketplace pentru companii. În România, printre clienții săi se numără companii precum Auchan, F64, Macromax, proprietarul Edenia.
Mai multe amănunte în articolul de pe Economica.net.
Recomandări articole Business News by termene.ro
Start UP Nation 2025: Au fost publicate DETALIILE programului 2024/2025




