Economica.net | Jimmy Choo, Loewe, Zegna deschid magazine în Palatul Știrbei

February 28, 2025
Economica.net anunță că noi branduri de lux vor avea magazine în Palatul Știrbei din București.

Noi branduri de lux vor fi disponibile bucureștenilor de anul acesta. Dezvoltatorul israelian Hagag a semant un contract de închiriere pentru spații comerciale în Palatul Știrbei, unde chiriașul va aduce branduri de lux precum Dior, Dolce & Gabbana, Zegna, Valentino, YSL, Jimmy Choo, Santoni, Celine, Loewe și alții.

Noi magazine cu haine și accesorii de lux se vor deschide anul acesta în București, în proiectul H Știrbei Palace, pe Calea Victoriei 107. Clădirea istorică a fost cumpărată în 2019 de dezvoltatorul israelian Hagag Development Europe, potrivit informațiilor Economica.net.

Proiectul de consolidare a început în 2023

Lucrările de restaurare și consolidare a Palatului Știrbei de pe Calea Victoriei din București au fost demarate în toamna anului 2023, iar vara aceasta spațiul comercial va fi amenajat pentru magazinele cu branduri de lux.

Hagag a semnat un contract de închiriere cu un chiriaș care va deschide un magazin unde se vor comercializa branduri de lux precum Dior, Dolce & Gabbana, Zegna, Valentino, YSL, Jimmy Choo, Santoni, Celine, Loewe.

Mai multe informații în Economica.net.

Recomandări articole Business News by termene.ro

Start UP Nation 2025: Au fost publicate DETALIILE programului 2024/2025

Care sunt mai profitabile. Comparație între titlurile de stat Fidelis și Tezaur și investițiile pe piața imobiliară

Firmele au pierdut 5% din cifra de afaceri după eliminarea facilităților fiscale. Constructorul Cristian Erbașu a pus cifrele pe masă

ANAF a publicat Formularul 101 pentru impozitul pe profit. Declarația trebuie depusă de firme până la 25 martie

România, o piață de consum, ajuns la maxime istorice, în 2024. Retailerii străinii atrași de apetitul românilor pentru cumpărături

Finanțările sub 100.000 de lei primite de ONG-uri și alte entități fără scop patrimonial vor fi raportate simplificat la Fisc

România produce bijuterii în valoare de aproape 11 milioane de euro pe an. Românii, însă, cumpără anual bijuterii de peste jumătate de miliard de euro

Distribuie acest articol